سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های ریاضی من با معلم هندسه مشکل دارن و جلسه قبل اعتصاب کردند و سرامتحان از بیست نفر فقط چهار نفر امتحان دادند و بقیه حتی اسمشون رو هم ننوشتند!
وقتی معلمشون داشت برام تعریف میکرد کلی دلم واسه معلمه سوخت یک جور حس می کردم شاید چند سال بعد تاریخ تکرار بشه و همین کارها رو دانش اموزام سر من دربیارند
امروز که سرکلاسشون بودم یک پاورپوینت گذاشتم با این مضمون که همیشه این احتمال رو بدین که شاید مشکل از خودتون باشه
خودشون هم فهمیدن و گفتند نه همه دانش آموزان باهاش مشکل دارند و چرا سرکلاس بقیه معلم ها از این کارها نمی کنیم.
تو پرانتز باید بگم که دانش آموزهام میگن این معلمه بداخلاق و خیلی سخت گیر هست. البته توی دفتر که میشینیم این معلم مذکور اونقدر خوش صحبت و مهربون و خوش خنده هست که نمی تونم باور کنم حرف بچه هام رو
گفتم خب سختگیره، بد هم درس میده؟
خوبه انصاف داشتند فقط یکی دو نفر گفتند نه خوب درس نمیده
بعد واسشون مثال سنگ تو رودخونه رو زدم که رود از کنارش رد میشه زور نمیزنه که سنگ رو هل بده یکی گفت: نه اگه موج بیاد میتونه
گفتم شما ها موج نیستین معلم دیگری هم نیست که بخواد عوض بشه باید با این بسازین بعد گفتند نه ما همه قصد داریم تک ماده بزنیم!!
گفتم مگه معدل تأثیر نداره گفتند نه امتحان نهایی تأثیر داره!
فکر همه جاش رو کردند.




موبایل

فال حافظ

دانلود

خرید اینترنتی